środa, 13 lipca 2016

Czyżby powrót?

Witam!

Minęły prawie dwa lata od zamieszczenie mojego ostatniego posta... Jako wytłumaczenie powodu mej tak długiej nieobecności podam....zwykłe zapomnienie o posiadaniu bloga! *szok i niedowierzanie*

Tak, zwyczajnie zapomniałam o swoim własnym blogu. Może spowodowane było to natłokiem obowiązków, pójściem do nowej szkoły, przeżyciem pierwszego roku w szkole ponad gimnazjalnej albo zwyczajna amnezja. Jednak nastał okres wakacji gdzie zawsze łapie mnie niewyobrażalna nuda i czystym przypadkiem wpisując swój pseudonim w pole wyszukiwania, wyskoczył mi adres mojego blogaska... I tak powracam!

Co będzie się działo na tym blogu?

A no postaram się zamieszczać posty w miarę często! Blogowanie od zawsze sprawiało mi przyjemność, więc raczej nie będę z tego rezygnować. Zdaję sobie sprawę, że mój tak zwany styl pisania jest mało interesujący, ale był gorszy, kiedy zaczynałam jako 13-14 letnia dziewczynka.

Jakie posty będą pojawiać się na tej stronce?

Cóż dalej będę pisać, o czym będę chciała, ale powiem, że na pewno będą pojawiały się posty powiązane z gastronomią a w szczególności z cukiernictwem. Również pojawią się tutoriale, porady, historie z mojego życia...w końcu moje nastawienie do otoczenia troszkę się zmieniło...tak sądzę >.> Postaram przybliżyć wam również moją osobę..bo troszkę się zmieniłam od tego czasu.

Może zmienię też i wygląd bloga, jeżeli będę w stanie coś ładnego wykombinować....cóż jakieś zmiany na pewno zajdą!

Tak więc...powróciłam! Możecie się cieszyć :D

Do następnego posta!

piątek, 21 listopada 2014

Przepis na mleko piernikowe

Witajcie kochani
Każdego czasem bierze ochota na coś słodkiego a teraz kiedy na polu jest zimno marzymy o czymś ciepłym ^^ Poza tym już czuje się atmosferę świąt i marzy się o pysznych pierniczkach, jednak wykonanie ich zajmuje trochę czasu. Prezentuje wam więc prosty i szybki przepis na przepyszne mleko piernikowe <3

Przepis na 2 kubki 

  Składniki :
- 500 ml mleka
- cukier
- 2 łyżka przyprawy do pierników
- 2 łyżki cynamonu
- bita śmietana
-czekolada mleczna

 Wykonanie :
Mleko,cukier,cynamon i przyprawę korzenną gotujemy ok.5 min.Wlewamy do kubków dekorujemy bitą śmietaną,tarta czekoladą oraz cynamonem.Gotowe :)

 Rady :
-garnek najlepiej odstawić na 1 min a następnie zebrać kożuch jaki się utworzył.


Do zobaczenia ^^

wtorek, 11 listopada 2014

Co u mnie słychać :3

Witajcie kochani ♥

Ostatnio dużo się u mnie działo.Zaczęła się jesień ( moja ulubiona pora roku ) ale niestety dostałam zapalenia i 2 tygodnie musiałam pilnować łóżka i brać okropne w smaku lekarstwa oraz syropy
przez co nie mogłam cieszyć się ukochaną porą roku :c

Miałam ostatnio też urodzinki ^^
Dostałam 2 słuchowiska The Walking Dead,piękny obraz mego najukochańszego męża,cudownie pachnący perfum,materiały na uszycie cosplay'u no i bardzo dużo słodyczy ^^
Sama jako prezencik urodzinowy sprawiłam sobie kosmetyki oraz mangi
Niestety ale aparat ostatnio trochę się psuje więc wszystkich zdjęć prezentów nie ma :c



Po za tym dowiedziałam się że w Polsce zostanie wydany komiks Adventure Time *cieszy się jak dziecko*
Nie ukrywam jestem ogromną fanką Pory na przygodę :D Mogę siedzieć cały dzień przez telewizorem i oglądać powtórki xD A ta wiadomość sprawiła że skakałam z radości tak wysoko że omal nie zrobiłam dziury w suficie.Jednak doszyły mnie też słuchy że Pora na przygodę ma dobiegać ku końcowi co niestety bardzo boli :<

No i oczywiście wystartował 5 sezon The Walking Dead ^^ ( gorącą polecam serial ) z czego też ogromnie się cieszę i z niecierpliwością oczekuję kolejnych odcinków :3

No i postanowiłam że nauczę się rysować :D Jak na razie idzie mi koszmarnie ale ponoć trening czyni mistrza :)

Do zobaczenia ♥

sobota, 20 września 2014

Jestem :D

Witajcie kochani ♥

Bardzo was przepraszam za brak postów na blogu ale niestety brakowało mi chęci i pomysłów na pisanie notek a miałam nadzieję że te wolne od szkoły sprawią że w głowie będzie aż po brzegi różnych ciekawych pomysłów a tu klops :c
Jednak powracam i postaram się by posty pojawiały się jak najczęściej ^^
Poza tym co jakiś czas będą pojawiały się posty pod tytułem "Kącik urody"w których będę najczęściej pisała o naturalnych sposobach na poprawienie wyglądu.Mam nadzieję że "Kącik urody" przypadnie wam do gustu :]

Do następnej notki ^^


wtorek, 5 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

O co chodzi :

Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań.

Zostałam nominowana przez Anri ^^

Pytania od Anri :

1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
2. Zamiast ulubionej książki, podaj tytuł takiej której po prostu nie cierpisz (lektury szkolne jak najbardziej dozwolone).
3. O jakim zawodzie marzyłaś/ łeś w dzieciństwie?
4. Ulubiony cytat?
5. Podaj tytuł bajki z dzieciństwa która najbardziej utkwiła ci w pamięci.
6. Jakiej cechy w sobie nie lubisz?
7. Wyobraź sobie, że wygrałaś/ łeś milion. Co robisz z kasą?
8. Ulubiony aktor?
9. Wolałabyś/ wolałbyś w przyszłości mieszkasz w mieście w bloku, czy w wiosce w domku?
10. Podaj tytuł filmu jaki ostatnio obejrzałaś/ łeś.
11. Gdybyś miała/ miał wybór, gdzie chciałabyś/ chciałabyś się urodzić?

Odpowiedzi : 

1.Ulubionej piosenki chyba nie posiadam :) Po prostu słucham tego co mi się spodoba przez jakiś czas a jak mi się znudzi to szukam czegoś lepszego :D Ale ostatnio często słucham tego :


2.Nie posiadam książki której nie lubię :D 

3.Bardzo chciałam zostać fryzjerką lub weterynarzem

4.Mam ich pełno i ciężko wybrać mi tylko jeden więc podam te które najbardziej lubię ^^

 "Pierdolę przeznaczenie!!! Jestem Seto Kaiba, napiszę sobie własne" 

"Siedzę w kinie na dostawionym krzesełku,
właśnie puszczają film z mojego życia.
Wszyscy się śmieją, tylko ja nie.
W końcu ostatni kadr - moja śmierć.
Wszyscy płaczą…
tylko ja się śmieję.”


"Za cierpliwość, W myślach jestem seryjnym mordercą." 


5.Może nie z dzieciństwa ale bardzo dobrze zapamiętałam bajkę "Jak Wytresować Smoka" ^^

6.Oj dużo by było wymieniania jednak najbardziej nie lubię w sobie tego że za szybko przywiązuje się do ludzi chociaż i tak wiem że mnie zranią 

7.Kupuję sobie dużo słodyczy,mang,wille i inne duperele a reszte oddaje 

8.Nie wiem czy takiego posiadam ale jak już ma być to Norman Reedus za role Daryl'a z The Walking Dead ^^

9.Chyba wolałabym mieszkać w bloku w mieście :)

10.Nie pamiętam O.O 

11.Wybrałabym Ameryka albo Japonie 


Ja nominuję KAŻDEGO ! kto będzie miał chęć bo zdaje sobie z tego sprawę że nie każdemu chce się odpowiadać na pytania :D Proszę mnie tylko poinformować w komentarzu i podać link do swojego bloga :)

Moje pytania :

1.Twój ulubiony serial ?
2.Gdybyś mogła jeść jedno i to samo danie przez okrągły rok co to by było ?
3.Twój ulubiony kanał na YouTube ?
4.Twoje ulubione anime ( jeśli oglądasz ) ?
5.Twój ulubiony bohater lub bohaterka z książki ?
6.Jakie posiadasz zainteresowania ?
7.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w tym roku to ?
8.Jeździsz konno ?
9.Czego się najbardziej boisz ?
10.Czy jesteś tolerancyjna ?
11.Bez czego nigdzie nie wychodzisz z domu ?
 

poniedziałek, 28 lipca 2014

Pomysł na posty :3

Witajcie kochani ♥ 
Wybaczcie ten brak postów jednak są wakacje no i różne wyjazdy a i wolny internet uniemożliwiał mi przez blisko miesiąc normalne korzystanie z komputera no i ten brak pomysłu na kolejny post :c
Tak więc teraz zwracam się do was :) 
Co was interesuje ? O czym chcielibyście poczytać na tym blogu ? Co was nudzi ? 
Dodam że szykuję już recenzje mang jednak nie wiem jak mi to wyjdzie bo zazwyczaj jak coś recenzuję to po prostu to wyhejtuje a na koniec dodam że mi się podobało lub że jestem zadowolona >.>
Tak więc piszcie w komentarzach co was interesuje :)

piątek, 6 czerwca 2014

Pora na cosplay !!!

Witajcie kochani :)
Ostatnio dość często gadałam z przyjaciółkami o konwentach i po zobaczeniu fotek z takiego właśnie zlotu na paru blogach postanowiliśmy że wybierzemy się na jakiś blisko naszych miejsc zamieszkania.Prawda taka że jeszcze nie miałyśmy okazji na żaden się wybrać to też ubłaganie rodziców na pozwolenie jest trudne i najprawdopodobniej dopiero za rok rodzicie nas puszczą bo jak na razie wogóle nie chcą nas słuchać :<
Jednym z moich marzeń to właśnie pojechać na konwent oraz własnoręcznie uszyć cosplay
No i chyba pora się zabrać za spełnienie tego marzenia ^^
Problem w tym że niewiem za kogo się przebrać >.<
Wiec postanowiłam że zapytam się was o zdanie :3

Tutaj moje skromne propozycje :

1.
 Vocaloid Gumi z piosenki Matryoshka



2.
 Crona z Soul Eater


3.
Death the Kid z Soul Eater

4.
Yui Funami z Yuru Yuri

5.
 Marceli z Pory na Przygodę

 6.
 Nezumi z No.6

7.
Homura Akemi - Puella Magi Madoka Magica


Jak myślicie którą postać łatwo by było cosplayować i oczywiście która by do mnie pasowała ? :)