wtorek, 8 kwietnia 2014

Pierwszy post

Witajcie kochani ^^

Zacznę może od paru informacji o mnie :3

Jestem Saika. Mam 15 lat. Interesuję się anime oraz mangą, jak i kulturą japońską, jazdą konną, wyrobami biżuterii, gotowaniem oraz zjawiskami paranormalnymi. Zawsze próbuję wyróżniać się spośród tłumu jednak rzadko się mi to udaję. Uwielbiam jeść wszystko, co ma w sobie dużo kalorii. Moim marzeniem jest nauczyć się rzeczy, w których najlepsza nie jestem np.rysowanie, pływanie czy granie w siatkówkę. Moim skromnym marzeniem jest nauczyć się grać na skrzypcach, wspaniale jeździć konno oraz nazbierać pokaźną sumę mang.

Blog nie będzie miał konkretnej tematyki, gdyż będę tutaj pisać o wszystkim, co tylko do głowy mi przyjdzie :) Jednak będziecie mogli tutaj znaleźć takie rzeczy jak recenzje anime oraz mangi, książek,filmów, kosmetyków,dań, przeróżne tutoriale, przepisy na jakieś dania, ciekawostki o Japonii i oczywiście moje wyroby no i moje relacje z życia :D Czyli prosto mówiąc każdy będzie mógł znaleźć tu coś, co mu się spodoba ^^

Serdecznie zapraszam do obserwowania oraz komentowania ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz