niedziela, 4 maja 2014

Jak ozdobić ramkę na zdjęcia ?

Witajcie kochani ♥
Wybaczcie mi brak mojej obecności jednak mam taki internet który do końca normalnie nie chodzi i po tygodniu już nic mi się nie chce naładować ( zalety internetu z limitem ) :C
Jednak przybywam do was z tutorialem na rameczkę.Nic trudnego w tym nie jest wystarczy tylko mieć wprawę w nakładaniu silikonu za pomocą końcówki do rękawa cukierniczego :) 
Oczywiście pokazuje wam mój sposób na ozdobienie takiej ramki :3
No to zaczynamy =^.^=

Potrzebne :
  • Ramka
  • Silikon
  • Końcówka ozdobna
  • Woreczki strunowe
  • Ozdoby

1.Przekładamy silikon do woreczka strunowego i staranie zamykamy.Woreczek przekładamy do końcówki cukierniczej.


2.Silikonem ozdabiamy ramkę według własnego pomysłu.


3.Ozdabiamy.Tutaj spokojnie możemy fantazjować jak tylko chcemy.Tutaj ty rządzisz :D
Czekamy aż silikon wyschnie a następnie wkładamy zdjęcie.


Gotowe :)
 
Rady :
1.Jeśli ozdabiasz większą ramkę warto wziąć dwa woreczki i jeden włożyć do drugiego gdyż silikon może wam wypłynąć i pobrudzić dłonie :)
2.Radzę przycisnąć wszelkie ozdoby do silikonu ponieważ często się odklejają jednak nie za bardzo gdyż mogą popsuć wygląd estetyczny ramki.
3.Ozdoby z modeliny upiec zanim ozdobimy nimi ramki jeśli przykleimy je świeże modelina wyschnie i się skruszy.
4.Lepiej poczekać 1 dzień aż silikon wyschnie gdyż często daje efekt wyschnięcia lecz naprawdę wyschła tylko góra a wnętrze jest wciąż mokre.

To tyle ^^ Do następnej notki :* 

2 komentarze: