środa, 14 maja 2014

Sukieneczka ^^

Witajcie kochani ♥
Gdy tylko przyszłam do domu po dość męczącym dniu w szkole mój brat zawołał mnie pod pretekstem pokazania mi czegoś.W ogóle się nie śpiesząc poszłam do niego gdy nagle wyskoczył mi z tekstem że paczka do mnie przyszła ^^
Taka radość mnie złapała że aż nie da się tego opisać :3 Od razu chwyciłam za aparat by zrobić zdjęcie przesyłki.Rozdarłam paczuszkę gołymi rękoma by ujrzeć nią na żywo.
Sukienka na zdjęciu w ogłoszeniu wydawała się być biała a ku mojemu zaskoczeniu sukienka jest w lekki odcieniu różu co tylko sprawia że zakochuję się w tej sukience jeszcze bardziej no i ten przecudny pasek ^^
Byłam pewnie że przesyłka dojdzie dopiero w piątek a tu taka miła niespodzianka po dniu pełnym kartkówek.


Nie prawda że jest urocza ^^
Spodziewajcie się na blogu fotek z takiej małej sesji zdjęciowej :D 

4 komentarze:

  1. O jejciu, prześliczna sukieneczka! Bardzo podoba mi się taki styl. Jak będziesz miała okazję to zrób fotki na sobie, bo chciałabym zobaczyć jak układa się na człowieku. hah ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta sukienka, z pewnością będziesz w niej genialnie wyglądać ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do liebster awards!
    pytania znajdziesz tu http://hp-opowiadania-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń