wtorek, 5 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

O co chodzi :

Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań.

Zostałam nominowana przez Anri ^^

Pytania od Anri :

1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
2. Zamiast ulubionej książki, podaj tytuł takiej której po prostu nie cierpisz (lektury szkolne jak najbardziej dozwolone).
3. O jakim zawodzie marzyłaś/ łeś w dzieciństwie?
4. Ulubiony cytat?
5. Podaj tytuł bajki z dzieciństwa która najbardziej utkwiła ci w pamięci.
6. Jakiej cechy w sobie nie lubisz?
7. Wyobraź sobie, że wygrałaś/ łeś milion. Co robisz z kasą?
8. Ulubiony aktor?
9. Wolałabyś/ wolałbyś w przyszłości mieszkasz w mieście w bloku, czy w wiosce w domku?
10. Podaj tytuł filmu jaki ostatnio obejrzałaś/ łeś.
11. Gdybyś miała/ miał wybór, gdzie chciałabyś/ chciałabyś się urodzić?

Odpowiedzi : 

1.Ulubionej piosenki chyba nie posiadam :) Po prostu słucham tego co mi się spodoba przez jakiś czas a jak mi się znudzi to szukam czegoś lepszego :D Ale ostatnio często słucham tego :


2.Nie posiadam książki której nie lubię :D 

3.Bardzo chciałam zostać fryzjerką lub weterynarzem

4.Mam ich pełno i ciężko wybrać mi tylko jeden więc podam te które najbardziej lubię ^^

 "Pierdolę przeznaczenie!!! Jestem Seto Kaiba, napiszę sobie własne" 

"Siedzę w kinie na dostawionym krzesełku,
właśnie puszczają film z mojego życia.
Wszyscy się śmieją, tylko ja nie.
W końcu ostatni kadr - moja śmierć.
Wszyscy płaczą…
tylko ja się śmieję.”


"Za cierpliwość, W myślach jestem seryjnym mordercą." 


5.Może nie z dzieciństwa ale bardzo dobrze zapamiętałam bajkę "Jak Wytresować Smoka" ^^

6.Oj dużo by było wymieniania jednak najbardziej nie lubię w sobie tego że za szybko przywiązuje się do ludzi chociaż i tak wiem że mnie zranią 

7.Kupuję sobie dużo słodyczy,mang,wille i inne duperele a reszte oddaje 

8.Nie wiem czy takiego posiadam ale jak już ma być to Norman Reedus za role Daryl'a z The Walking Dead ^^

9.Chyba wolałabym mieszkać w bloku w mieście :)

10.Nie pamiętam O.O 

11.Wybrałabym Ameryka albo Japonie 


Ja nominuję KAŻDEGO ! kto będzie miał chęć bo zdaje sobie z tego sprawę że nie każdemu chce się odpowiadać na pytania :D Proszę mnie tylko poinformować w komentarzu i podać link do swojego bloga :)

Moje pytania :

1.Twój ulubiony serial ?
2.Gdybyś mogła jeść jedno i to samo danie przez okrągły rok co to by było ?
3.Twój ulubiony kanał na YouTube ?
4.Twoje ulubione anime ( jeśli oglądasz ) ?
5.Twój ulubiony bohater lub bohaterka z książki ?
6.Jakie posiadasz zainteresowania ?
7.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w tym roku to ?
8.Jeździsz konno ?
9.Czego się najbardziej boisz ?
10.Czy jesteś tolerancyjna ?
11.Bez czego nigdzie nie wychodzisz z domu ?
 

2 komentarze: